Kızlar reaktif hipoglisemi dendi. Sürekli açlık hissi beni mahvetti kızıma bile bakamaz hale geldim diyetisyene yönlendirildi dün gitti ve bana beslenme şeklimi sundu. Diyeti bugün yapmaya başladım çok değil ama yine açlık hissim var acaba diyeti yaptıkça vücudum ve midem alışacakmı bu duruma yaşayanlar bana Bi yardımcı olursanız sevinirim hanımlar çok teşekkür ederim ❣️