Mom9 Bence çok pahalı taksitli de olsa. Yedek parça bulunuyor mu falan bunlar önemli. Hiç duymadım bu markayı
Mariam Asklepios evet cnm aldım şimdide satıyorum üst modelini almak için biz çok beğendik çekim gücü gayet iyi halılarım parladı desem yeridir 😂