Oyku123
Benim o kadar olmadı ama evet biraz kalitesini bozmuş hamileyken uzun kollu 3aylık almıştım sadece ihtiyaca göre alırım diye onlar çok güzeldi diğer kısa kollularla aynıydı sonra geçen gidip 6 aylık uzun kollu aldım dediğin gibi diğerinden daha inceydi çok sünüyor ve bi kaç yıkamadan sonra delikler oluştu kısa kollu filan almadım diğerleri nasıl bilmiyorum ilk aldıklarım taş gibi duruyor en son aldıklarımdan memnun kalmadım