Merhaba arkadaşlar, on gundur tat ve koku alamiyorum benim disimda evde esim ve çocuğum var onlarda herhangi bi sey yoktu, ben grip sandim onemsemedim, koku ve tat alamama 10 gunu bulunca dun tedbir amacli test yaptirdik, esim oylesine yaptırdı, sonuclarda onun hicbir seyi olmamasina ragmen pozitif geldi benim negatif cikti. Hala anlam veremiyoruz, 3 aylik bebeğim var belirtileri neler olucak eger o da pozitifse?:(
Bir de aile hekiminden aradilar kendine d vitamini c vitamini ve cinko al ek olarak dedi. Emzirirken kullanabilecegim c, d ve çinko onerebilir misiniz?