Merhaba kızlar….
11 ay önce sezeryan ile dogum yaptım şu an 7 haftalık hamileyim ama sanki 6 aylık hamileymişim gibi göbeğim çok cıktı yani sormak istediğim dikişler için bir sorun olurmu çokta yemek yiyorum 2 hafta once 71 kiloydum ne yapıcagimi bilmiyorum yemek yemeyi azalıyorum bu sefer migdem bulaniyo basim çok dönüyo ne yapicam ben bir fikri olan varmı?