Merhaba kizlar biraz sanirim fikir almaya ve dertlesmeye ihtiyacim var 😔
Oglum 16 aylik oldu. Sıkıntımız beslenme ve emmesi
Sabah kahvaltisi yok diyebilirim agizina biseyler aliyor yutmadan cikariyor. Oglen corba veya yemek yerse yarim kase yada daha az.
Aksamda ayni sekilde..
Emmek konusunda da doymadigu icin hep istiyor. Gece 4 5 defa rahat emmek icin uyaniyor cunku ac..
Sevdigi seyleri hep yapmaya, hosuna gidecek seyleri hep yaptim. Beslenme konusunda elimden geldigince guzel bakmaya calisiyorum. Ustune ki ilk disi ciktigindan beri yapmamisti geri isirmaya basladi.
Bende kademeli olarak emme sayisini azaltmaya gitmeye basladim bugun. Oglen uykusuna kadar meme vermedim gidaya yonettim kotu ilerlemedik. Uyandiktan sonrada aksam uykusuna kadar yani 19.30a kadar yine meme vermeden ilerlemeyi dusundum.
Zamanla oglenide kesip en son geceyi birakirim diyorum..
Fikirlerinize ihtiyacim var ?