Merhaba bayanlar. 26 aylık bir oğlum var , başlıktanda belli olduğu gibi ne verirsem veriyim asla çiğnemiyor. Makarna olsun , pilav olsun , fasulye , ıspanak , karnabahar herşeyi veriyorum direk yutuyor büyüklüğü nasıl olursa olsun yutma konusunda artık kendini aştı diyebilirim. Dişlerin ne işe yaradığından bir haber , geçen gün yumurta kabuğunu ağzına attı dişine denk gelmiş ısırdı çıt çıt sesler gelince devam etti ona bile sevindik eşimle , aha öğrendi diye 😭 ama yok çiğneme yok , yok. Başına gelmiş anneler nasıl baş ettiniz neler yaptınız , bekle bekle tükendim artık ne denediysem çiğnemeyi beceremedi 😭