Asay Başına gelen varmı kanında enfeksiyon çıktı ateşi düştü gibi buhun hastaneye yattık acaba be zaman çıkarız ne zaman iyleşiriz başına gelen varsa cvp bekliyorum
Rzgrmrv93 Asay benim bebeğimde 3 günlükken sarılık ve kanında enfeksiyon vardı toplamda 1 hafta antibiyotik tedavisi gördü hastanede aonra evimize geldik cok geçmiş olsun
Aybuke_ Asay bizde 10 günlüğüz 3 günlükken atesten gittik akcıger enfeksiyonu çkti 6 gün yenideogan da yattı dün taburcu oldk allah sifa versn inşllah 😔
eced16 Biz de 2 ay 3 günlüğünüz. Bugün ateşlendi hastaneye geldik kanda enfeksiyon 26 çıktı en az 3 gün hastanedeyiz. Daha önce başından geçenler , geçti mi bebişleriniz nasıl? Güzel şeyler duymaya ihtiyacım var, ağlamaktan helak oldum