Merhaba 1 aylık bebeğim var.Şubat başında doğum iznim bitiyor.Malesef maddi durumumuz çok iyi değil çalışmak zorundayız.Ailelerimizden uzagız.Bakıcıya bırakmak dışında bi çözümüm yok malesef.Devletin bakıcı desteği hakkında bilgisi olan var mı yaralanan var mı? Nasıl bir yol izliyoruz