Merhaba sevgili hanımlar kızım 16 aylık emzirmek artık oldukça zor bir hal almaya başladı gece defalarca uyanıyor gün içerisinde gıdalarını da alıyor ek olarak nasıl bıraktırabilirim hangi mama ile baslayayım artık gerçekten yorgunluğum bir tarafa memeyi sadece oyuncak niyetine alıyor fikir verin lütfen 🙏