Gamze88 neredeyse on aylık olacak oğlum. Daha geçen hafta ikinci bir doktora danıştım bu konuyu. Oğlum da kesinlikle ayaklarının üzerine basmıyor. Kol altından tutup bastırmaya çalıştığımız da bacaklarını hava da u pozisyonuna getiriyor (oturma şekline). İlk doktor kendini hazır hissetmiyor dedi. İkinci doktor bacak kasları gelişmemiş. Ev de sürekli ellerinden tutup ayağa kaldırın. Ayaklarının üzerine bastığı an da durabildiği kadar öyle tutun dedi.
Size şimdi fizik tedavi önerdiklerini yazınca aklım karıştı. Neden böyle bişeye gerek duydu ki?