Bal-Kaymak Bebeklerm korkarım ki ilk yaş günlerini bile yapamayacağız. Ne hevesle neler hayal etmiştim 😔
KardelenYB Mom042 bulunduğun sehırde çocuk hastanesı vardır dıkaktlı git gel canım napcan kızı babasıyla bırak sen küçüğü al git o zaman
Mom042 KardelenYB yok kuzum sadece egitim arastirma ve kadin dogum icin ayri bir hastane var orda stajerlik yapan arkadasim var cok feci durumda diyo ama gozumu kestirip goturvem heralde
Medusafer Mom042 hicbir kontrolünü aksatmam bebeğimin ve aşıları dışında saglik ocağına götürmem cocuk doktorları sandığınızdan çok daha fazlasını kontrol ediyor sadece boy kilo değil ne olursa olsun aksatmayın
Misterious Aile hekiminiz ilgiliyse dra götürmeyin aile hekimi de sırtını dinleyip kulağına bakabilir söylerseniz ancak 2. Ayda kalça çıkığı kontrolü oluyor onun için mutlaka götürün hastaneye mesela diğer rutin kontroller için hastaneye gerek yok bence
Mom042 Misterious yok zaten olan birikmisimide kalca ultrasonu icin ayirdim oyuzden bu ay gidemiyorum ozele goturvem kalca icin
Asyanesrin Mom042 benim kızım 41 günlük 1 aylık olduğunda sadece aşı için sağlık ocağına gitmiştim orda zaten kilo boy ölçümü yapılıyor ama 40 geçtikten sonra doktora götürmek gerekiyor kalça çıkıklığı için birde ilk doğdu hafta kulak testi yapılıyor yaptırdınız mı
Mom042 Meva_ aynen benim icinde ilgi onemli ozeld3ki doktor oekte ilgili degil surejli sacma testler yapma pesinde