Merhaba anneler oğlum Haziran da 24 aylık olacak ve ben işime dönmek istiyorum oğluma bakan yok bakıcıylada yalnız bırakmak istemiyorum 24. Aydan sonra kreşler alıyor acaba bıraksam nasıl olur deneyimli bu aylarda veren annelerden bilgi edinmek istiyorum 😞