Gizem0650 cocuktan cocuga değişiri benim kızım o zaman emiyodu beni 10 dk emdiyse 30 ml veriyordum 5 dk emdiyse 50 ml geceleri tam yatsın diye ve göğsüm dolsun diye uyuyunca daha iyi doluyor meme o yüzden mama veriyordum sabah bol bol emdiği için öğlen 30-50 akşam 30-50 gecede 60 ml verip yatıyordum saat 10 da birde gece 2 de veriyordum 60 ml birdaha sabaha kalkınca 7 de emziriyordum