Egemen26 6 aylıkken bıraktı sallanmayi 8de biberonu 9-10 aylıkken de emziği bıraktı sonra da tamamen desteksiz uyumaya başladı. Gerçi uyku konusunda gazlı dönemleri dışında hiç yormadi beni bilmiyorm o konuda ben hep ona uydum belki de o sebepten kendi duzenini kendi kurdu