Durununannesi11 GulUmut benimde merak ettiğimdi valla tam isabet olmuş sorman bu günn kntrolumuz varsı bizde bundan verdi
Rzgrmrv93 GulUmut biz sab simplexle nurse yi beraber kullanıyoruz Allaha şükür önceden acildeydik her hafta nurseye başladığımızdan beri gitmedik zaten artık azaldı 5 aylık oldu
Janset2105 Ben sap sımplex diye bir damla kullanıyorum 20 günlük bebeğim çok seviyor onu hemen susuyor verince baya kurtarıcı oldu
Handan0101 Ikiside güzel arkadaşlar . Ama gaz damlaları bebekten bebeğe değişir. Birine iyi gelen birine gelmeyebilir. Ben artık uzman oldum. 4 buçuk aylığız hala geçmedi gazimiz. Ben maflor kullanıyorum bize o iyi geldi mesela. Sap da iyi gelmişti. Nurse harweys denemedim ama çok duydum iyimis diye.