Eminos biz de öyleyiz hem kendi aileme hem eşimin ailesine gideriz. Çok da iyi oluyor ben seviyorum. Zaten artık o da olmayacak malum yasaklar var😔 Ama itiraf etmeliyim ki evliliğimin ilk 3 yılında ben de hiç hazetmiyordum gitmekten, düşündüğümde hiçbir sebep yoktu, şimdi diyorum ne saçma düşünüyormuşum diye. Bugün ben giderim, yarın bir gün evlatlarım beni yalnız bırakmaz. İnsanların yaşı aldığında gözleri kapıda oluyor çoluk çoçuk ziyaret bekliyor.