Dyts Anneler doğduğundan beri kızıma hipp combiotic mama kullanıyordum iştahsızlık yapınca sma optipro ya geçtim cumadan beri kullanıyorum ve kakası yeşil oldu acaba mama değişimi mi yoksa başka bişey de olabilir mi ?