Mehtap4467 aynı beni anlatıyorsunuz şuan 😔 bizde aynı durumdayız hatta şuan bile kucağımda uyuyo, ayağımda sallayarak uyumak istiyo, bırakınca 10 dk içinde uyanıyor kahvaltı tuvalet falan hiç yapamıyorum eşim gitmeden 2 yudum atıştırabiliyorum anca, derin uykusunu gece alıyor gündüz hep gezmek hep kucak istiyor, doğumundan beri emme problemi yaşadık hhep avent göğüs ucunu kullandık memeye alışamadı en son onu da bıraktı sağarak verdim bir süre sağmaya vakit bulamadığım için sütüm azaldı ve bitti şuan mama veriyoruz, çok ağladım çok üzüldüm ama nasip o kadarmış mamayla büyüyen de benim çocuğum sonuçta, ve böyle büyüyen bir sürü bebek var.. Allah yardımcımız olsun🙏