umayseyda Güzel annişler yenidoğan bebekleriniz de d vitamini ve gaz damlası hangi markaları kullanıyorsunuz bize doktorun verdikleri kızımda mide bulantısı yaptı değiştirmek istiyorum
seymaaras umayseyda D Vitamini Pedia-D ve gaz damlası ben Nurse Harvey’s kullandım çok memnun kaldım ama her bebekte farklı gaz damlaları işe yarıyor.
nneslihan umayseyda biz sağlık ocağının verdiklerini kullanmadık, doktorumuz ocean 400 verdi d vitamini, gaz damlasıda sab simplex, biogaia kullandık
Satgiray umayseyda oceon d vitamini içeriğinde zeytinyağı var ve katkısız…. Gaz Damlasını çok kullanmanı önermem doktorum da söledi bebeğin bir müddet sonra sadece o damlayla gaz çıkarmaya alışırmış 3 ay sabret ara ara ver damlayı dedi ki bebeğim kolik ve çok gazlı ydı ben sürekli karnına falan sıcak havlu koydum kendim de rezene anason ve kimyon içtim çok şükür 2. Ay sonunda kendi kendine gaz çıkarmaya başladı kullandığım gaz damlası hem bitkisel hem ucuz zinco🤗
Ebru-isil umayseyda bigaia öneririm (biogaia olan değil ona dikkat ) içinde hem d vitamini var hem de probiyotik 15 günlükten beri onu kullanıyorum.Çok gazı varsa da sab simplex.
defnesmomm umayseyda D Vitamini Ocean kullanıyoruz, buradaki anneler önermişti. Biz de başladık çok memnun kaldım.
defnesmomm umayseyda gaz için de zinco kullanırdım. Bebeğime baya faydası olmuştu. Şu an 9.5 aylık, gazlı dönem geride kalalı çok oldu 😊