nzlylmz1888 bizde similac alimentum yiyoruz ama tadı ve kokusu berbat.aptamil ve bebelac ona göre daha iyi.ama şu da var eğer bebeğiniz küçükse ve damak tadı olusmamissa ancak o zaman similac yedirebilirsiniz çünkü tadı ve kokusu çok keskin.benim oğlum 20 gunluktu basladigimizda.o yüzden bi sıkıntı yaşamadık.ama gelişim olarak çok destekleyici.