Lütfen yardım edin anneler. Oğlum altı aylık oldu. Asla desteksiz uyumuyor. Beşikte sallayacağım da ancak öyle orda bile ağlıyor. Ayakta sallanmak istemiyor. Küçükken meme de uyurdu şimdi memede de uyumuyor. Bir yere gitsem gidemiyorum beşiksiz ev çile oluyor. Sabahları uykusunu alamayınca devamlı ağlıyor. Yatırmaya çalışınca ağlyor. Tavsiyesi olan var mı? Geçecek mi bu süreç.😔😔