Nadireyamac bizde iki ay 7 günlüğüz.bir osuruk bu kadr zor olmamalı.yani mamasını yer gag der ama yetmez .gece tutar o gaz .osuruktan korkar.bacaklarını karnına itiyorum yardımcı olmak için dokundurtmayı sevmiyor,ayrıca bi iki pırt yapar ama yetmez.hala kızarıncaya kadr ağlar Çatlıcak zannediyorum korkuyorum.gündüz uykusu hiç derin değildir.hep şekerleme yapar 5er dakika .gecede gaz tutar .uykusuz geceler işte offf offf