Bilgelalidogan Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 3 ay oldu baya zorlu bi normal doğum oldu makatım da çatlak var sanırım hem kanama oluyor hem de canım çok yanıyor (basur değil )bu durum ile karşılaşan var mı hangi ilaçları kullandınız hangi doktora gitmem gerekiyor