Bpoyraz54 Bir ay oldu doğum yapali ezmiriyorum da ama doğumda verdiğim kilo sabit kaldi emzirirken çabuk veriyosun diyolardi yoksa çok mu acele ediyorum
Mom14 Bpoyraz54 valla bende emzirdim ama hiçte kilo veremedim çünkü emzirdikce acıkıyodum yiyodum ne zaman sütten kesildim sonra zayıfladım ben
minikmerinos Bpoyraz54 yani belki kişiden kişiye değişiyordur canım üzülme. Olur böyle şeyler. Bol bol su iç. Ben temmuzda doğum yaptım o kadar çok su içiyordum ki. Bir hafta gitti benim hepsi. Ama istahimda yoktu sıcaktan çok yemekde yemiyorum mevsim bile önemli.
Papatyannesi Mom14 aynen bende de emzirdikçe acıkanlardanım geve bile yer oldum doğumdan sonra daha zayıftım
Keremalpinannesi Benim bütün kilo gitti nasıl oldu bilmiyorum ama 48 kilo hamilelik öncesi kiloma geri döndüm 🤷♀️
Tugba68 Bpoyraz54 ekmegi cikardim tatli yi azalttim gunlukte adim hedefi koydum yavas yavas verecegim insallah