Sule_defne01 Selam kızlar KYK yapılandırmasını ne yaptınız ben peşin yapılandırdim pişman oldum taksit e geçmek istiyorum bu konuda bilgisi olan var mı vergi dairesine ulaşmak mümkün değildir tlfndan