gezgin Resmen savaşıyoruz. Bebeğim içmemek için , ben içirmek için .. doğduğundan beri dönem dönem o kadar sık yaşıyoruz ki şu red olayını. hiç meme düşkünü değil 😖 Ataktan mı ki ya? yaşayan var mı ?
F-Betul gezgin Bazen benim kızım da yapıyor ( 5 ay 10 günlük )ayakta ya da bazen hafifçe gezinerek emziriyorum. Allah kolaylık versin.
Melisa_c gezgin aynı zamanlarda bizde yaşadık yeni yeni emmeye başladı pes etme ayakta uykusunun arasında felan vetmeye çalış