Blackwoman Kızlar, Benim bacaklarım biraz kalın o yüzden denediğim çizmeler genelde çok sıkıyor diye iki yıldır hiç denemiyordum. Ama bu yıl çok hevesim var diz altında biten bacak kısmı geniş olan çizme önerileriniz var mı?
nikimikedi7 Blackwoman bende de aynı sorun var. Genelde hotiç’ten filan alıyorum. Onlarda makine var bacağınıza göre esnetiyorlar bazı modelleri
Zalimsin Harley Davidson alabilirsin bacak boyuna göre dizin altında ya da tam dizde bitiyor benimki bacağının kalınlığına göre de duruşu bol genelde çok güzel duruyor