Sevgili anneler, bugün kızımı yıkamak için soyduğumda sadece göğüs uçlarının pembeleşmiş olduğunu gördüm, 3 gün önce böyle bir şey yoktu. Daha önce burada okumuştum, kız bebeklerin göğüsleri şişebilirmiş, dokunmadan kendiliğinden geçermiş. Fakat şişlik olmadan pembeleşmesi de normal mi acaba, yaşayan var mı? 5 aylık olmak üzere cumartesi doktora gideceğiz. Bir de çenesinde ve gıdısında minik kızarıklıklar oluyor son günlerde, onu da salyasının çok akmasına, bazen oralarının ıslak kalmasına bağlıyorum ama yine de çok huzursuz oldum