Kaşık maması olarak hipp tavsiye edebilirim diğer mamalara göre daha masum olduğunu düşünüyorum, fakat bisküvi olarak bence hiç birini tavsiye etmem neden dersen
1- cok şekerliler
2- şeker takviyesi olmayanlarda da pekmez var pekmez ise bisküvi pişme aşamasında iken yüksek ısıda kanserojen madde üretebilir.
Kendin yapmayı deneyebilirsin tatlandırıcı olarak hurma muz koyabilirsin