Merhaba kızlar ben 27 eylülde doğum yaptım 40 çıktıktan 12 gün sonra regl oldum kasım 20 de oldum fakat bugün tekrar oldum emziriyorum bu normalmi ilk regldan sonra emziren annelerin 1 yıla kadar olmaması gerekiyormuş bu doğrumu bu durumu yaşayan varmı bir ay içerisinde iki defa regl gören oldumu lütfen cevaplarmısınız