Selam anneler, bir çok mama deneyip sonunda bebelac gold ile bütün gaz kabız sorunumuzu çözdüm. Kızım şuan 6, ay 7 günlük 2 haffa önce bebelac gold2 ye geçiş yaptık 1 aydırda ek gıda ile besleniyor. Ek gıdada gaz yapacak hiç bir şey vermiyorum. Mamadan kaynaklı olabilir mi? Kızım şok gazlı çıkarıyor ama bi şişkinlik var çocukta ve ara ara ağlıyor bu yüzden. Mamanın içeriği mi değişiyor yaramıyor mu anlamadım başına böyle bişey gelen var mı?