Dilaratuana Yenidoğan bebeğim için kilo aldıran mama arıyorum. Bebelac kullanıyorum ama onun dışında daha iyi dediğiniz bi marka varmı kilo aldıran.
1mrvky Dilaratuana similac kullanıyorduk biz. Gaz yapmıyordu ve güzel kilo alımı olmuştu. Bi arkadaşım önermişti o da çok memnundu.
Bebegmmm Dilaratuana Aptamil kullandım sonra bir Bebelac alalım.dedik hem gaz yaptı hemde kustu. Şimdi bugün similac aldık hem daha uygun hemde iyi yorumlar okudum. Gaz çıkarma süresi daha kısaldı sanki
Nurtenn4161 Bizde similac kullanıyoruz 🤭gaz yapmayan kabız yapmayan mama diyebilirim yani bizde yapmadı çevremde kullananlara da yapmadı 👍🏻
Eelifaryaa Biz aptamil prosyneo kullanıyoruz çok özel bir mama ve de baya pahalı ama içeriği harika bizde kilo alamıyorduk o yüzden doktorumuz önerdi
ikiprensannesii2 Eelifaryaa Ne kadara almıştınız? Ben aldığım zaman anlaşmalı eczaneden 70 tl ye almıştım oda denk geldi bildiğimden değil eğer sürekli kullanıyosanız bi araştırın isterseniz her yer de anlaşmalı eczane varsa ordan alırsınız
ikiprensannesii2 Bi ara aptamil prosyneo kullanmıştım bizde çok gaz yaptı maalesef 😞 ilk doğduğunda bebelac gold kullanmıştım 1,5 kilo almıştı 1 ay içinde
Dilaratuana ikiprensannesii2 bende onu kullanıyorum ama bi haftada 160 gr almış daha 10 günlük bebeğim sütüm yetmiyor galiba yeteri kadar kilo almıyor
Eelifaryaa ikiprensannesii2 şu an eczanelerde 126 TL fakat internet üzerinden daha uygun o yüzden internetten sipariş veriyoruz
ikiprensannesii2 Dilaratuana günde kaç defa mama veriyosunuz? Benimde sütüm gelmemişti 2 saat de 1 beslerdim bi mama bi meme siz nasıl yapıyosunuz
Eelifaryaa Dilaratuana doktorumuz haftada 150 gr alıyorsa normal demişti bize daha yolun çok başındasınız sütüm yetmiyor diyerek olumsuz düşünmeyin süt olayı tamamen psikolojik ne kadar olumlu düşünürseniz o kadar güzel ve verimli geçer emzirme dönemi
Dilaratuana ikiprensannesii2 bende hem emziriyorum hem mama veriyorum. İki üç saatte bir emziriyorum günde bir iki kere de mama veriyorum
ikiprensannesii2 Dilaratuana belki doymuyosa ondan kiloda almamış olabilir. İlk bebeğiniz mi? Ben çok acemiydim o yüzden soruyorum benim bebeğim de açtı ama anlamamıştım gazdan ağlıyo sanıyodum
Dilaratuana ikiprensannesii2 evet ilk. Yani hem meme hem mama veriyorum kusuyorda sonra çok yiyince anlamıyorum bende çok acemiyim ve doyup doymadığını anlamıyorum