Ballilokmamelmaliturtam Seray123 Ben kullanıyorum doktorum da kullanmam da sakınca görmedi bir sorun da yaşamadık.
Unknown Seray123 Doktorumuz Bestiron önerdi. İçeriği ve yan etkisinde dolayı Vegaferon tavsiye etmediğini söylemişti.
Pandicornlar Seray123 aç karnına ya da yemek yedikten yarım saat sonra falan 5 damla veriyorum ben. Ya da mandalina ile emilimi daha iyi oluyor
MIRACAYAZINANNESI Seray123 o damlalar bebegin kilosuna göre değişiyor. Vegaferon için söylüyorum diğerlerini bilmem. Atıyorum bebegin 7 kiloysa 7 damla
minikbirbal Seray123 yemekten yarım saat 45 dk sonra veriyorum kilosuna göre kilo basına bir damla olucak şekilde
Kirpapatyasi1 Seray123 hamileyken mi? Ben kullandım ama kan değerlerim düzelmedi ve kabızlık yaşanıyo. Ferrum kullanıyorum