Mrvtkn valla içini rahatlatcak durumda değilim çok bi ay oldu bırakalı 9 aylıkken bıraktım baya kullandım doğum izni ama yinede şuan baba diyo dede diyo gel diyo çak bile diyo anne demiyo ve ben işten geldikten sonra bile kaynanama gitmeye çalışıyo moralim çok bozuk evimiz ayrı ben yemek yer yemez evime çıkıyorum evde oğlum uyumadan biraz oynamaya çalışıyorum ama çok kaliteli bi zaman geçiremiyorum çünkü dokuz gibi uykusu geliyo çok mutlu göremiyorum benim yavrum sabahları çok gülücük saçar göremiyorum of of 😞😞 ilk işten eve gelince bi seviniyo geliyo saralıyorum sonra önemsemiyo pek beni