Birbuçuk ay oldu karnım oldugu gibi duruyo 7 kilo gitti ama hala 7 kilo fazlam var gitmiyo çünkü yiyorum durduramıyorum kendimi tatlı kek pasta ekmek nasıl zaptetcem kendimi hiç bilmiyorum 😢çok kötü hissediyorum kendimi engel olamıyorum eşimde hiç kiloyu sevmiyo kim severki tabi