ebrumehmethan37 Bebeğim 5 ay 20 günlük bebeğim mamayla besleniyor sadece aptamil 1 bumara kullanıyoruz eşimin babannesi mamayı 2 numara almış gelirken bizimde mamamız bitiyor bu gün 1 bumara mı almam lazm yoksa 2 bumaraya geçsem bişi olur mu
asyasare ebrumehmethan37 benim kiziminda 5 ay 22 gunluk falandi bttiginde mamasi bende 2 numaraya o zaman basladim bir sey olmaz canim 10 gunden ver
Mlsldy ebrumehmethan37 ben de kullandığım mamanın 1 numarası kalmadığı için 5 ay 20 günlükken 2 numara vermiştim. Gelişimi iyiyse sıkıntı olmaz demişti doktorumuz.