Merhaba ben 7 ay önce sezeryanla bir doğum gerçekleştirdim . Fakat 2 gün önce hamile olduğumu ogrendim . Sezeryanin üzerinden az bir süre geçtiği için doktorumun önerdiği bir hamilelik değil bu sonlandiralim dedi . Daha henüz boş kese var cenin içine düşmemiş yani yolun başındayım . Çok fazla riski var uzun süre yatmam lazım ama daha bebeğim de küçük , vicdanım da el vermiyor banabi akıl verin