Merhaba güzel Anneler,
Benim oğlum 6, 5 aylık ve dogdugunda kolikti dört ayina kadar baya bi çektik bu konuda, sonra tam düzeldi derken uyku sorunu yine kaldi.Uslu duruyor durduk yere ağlamaz fakat geceleri bin defa kalkiyor bazen oluyor ki geceleri hiç uyumuyor bir iki saat uykuyla kalkıyorum,kendisi kendiliginden geceleri uykuya tekrar dalamiyor, gunduzleride hicbisekilde yataginda yatmiyor kolikler icin üretilmiş salincak vardı onu almistim zamaninda, alışkanlık etti ve gunduzleri sadece onda yatiyor geceleri de yataginda.Fakat geceleri de sürekli kalkiyor.Bu böyle devam mi eder? Tecrübeli bir Anne bu konu hakkinda yorum yapabilir mi😔 çocuğu boyle olupta sonra düzelen varmi? Cevaplarinizi bekliyorum lütfen.. Cunku bende, eşimde maf olduk, 2,5 yaşında bir kizimiz var onunla bile yorgunluktan bitkilikten ilgilenemiyoruz😔