Kızlar yaklaşık 8yıldır memede fibroadenom um var ilk çıktığı zaman biyopsi yapıldı sıkıntı çıkmadı 6-8 ayda bir kontrole gidiyordum ara ara büyüyordu önce tek memedeydi sonra diğerinde de çıktı doktor tekrarlayacağı için almak istemedi takip edelim dedi. 9aylık kızım var emziriyorum en son hamileyken 3. Ayda gitmiştim usg çekilmişti yine büyüme vardı hafif sonra tekrar gidemedim. Ama son 1-2 aydır kistler acı vermeye başladı ve göğsüm dolduğunda dışardan gözle görülüyor bi de çok sık süt kanallarım tıkanır oldu anlam veremedim kötü bişey düşünmek istemiyorum başka belirtiler de yok ama böyle bişey yaşayan var mı aranızda?