Doğum yapalı 2 gün oldu normal doğum yaptım karnım çok şiş gaz sıkışması gibi sürekli ağrı var normal mi acaba kramp giriyo sürekli ne yapabilirim başına gelen var mı ne zaman geçer ki ? Sezaryan doğum yapmış gibiyim sanki birde hemoroid sorunum oluştu 😫