Oğlum emiyor ama ben dün ilk defa gece daha uzun uyusun diye biberon maması yaptım icirdim içti sonra beni emdi uyudu sizce yapmalımiyim böyle sadece geceleri yoksa saat başı emmeye kalkıyordu alışkanlık olmuştu dün ilk defa çok güzel uyudu sizlerin tavsiyelerini bekliyorum oğlum 7 aylık