Arkadaşlar 22 aylık oğlum var hala emziriyorum sadece sağ mememden emiyor soldan emmediği için sütüm kesildi, sadece sağ mememden emdiği için meme ucu yarığı oluştu meme ucu kremi kullandım felan geçmiyor tahin yağı sürün dediler onuda denedim geçmiyor 1 ay oldu önerebileceğiniz bişey varmı