Mervee44
canım ben de öyleydim yıllardır.. kilo almanın tek yolu yemek biliyorsun ama zayıfların sorunu zaten iştah olmadığı için yeterince yiyememeleri. Kilo almak vermekten daha zor inanki, bi şekilde yemen lazım. Eğer iştahın varsa ve çok yediğini düşünüp kilo alamıyorsan doktora bi git derim çünkü tiroit vs bir sorunun olabilir almanı engelleyen ama bir sorunun yoksa yeterince yemiyorsun demektir. 2000 kalori üzeri yemen gerek kilo almak için, bu yüzden yediklerinin kalorisini hesapla kaydedip yediklerini. Ben çok yiyorum sanıyordum mesela ama yazıp baktığımda günlük 1000 kaloriyi bile bulmuyordu yediklerim. Tabi 2000 kalori almak da çok zor iştah olmayınca, ekmek tatlı hamurişi yemek gerek ama yiyemeyince olmuyor. Gelelim ben nasıl kilo aldım, cicibebe ile 😍 canım 20 tanesi 350 kalori, 2 bardak da süt içtin mi 230 kalori de süt yapıyor toplam 500 kadar kalori demek. Başta o bile çok zor ama yedikçe miktarı yavaş yavaş arttır. Ben şimdi kilomu korumak için 40 tane yiyorum kilo verdiğim zamanlar. Sağlıklı değil tabi ama bende hiç yağlanma yapmadı. Bi dene derim - bir de keçiboynuzu pekmezi dene ibenim çok iştahımı açmıştı - ünşallah yardımcı olabilmişimdir ben bu kilo alma sorunundan o kadar çok çektim ki bir ben bilirim.. psikiyatriste bile gittim hap kullandım sağlıklı olmama rağmen 😃 ama cicibebe kesin çözüm - tabi emzirdiğin için yediğin sağlıklı gerekli besinler haricinde ek olarak diyorum bu cicbebeyi, az da olsa sebzeni meyveni yoğurdunu peynirini vs yemen gerek