Nicksiz benim ablam da 2 sene kadar önce sağlık ocağında smear testi yaptırdı, iyi çıkmamıştı, donanımlı bir hastaneye yönlendirdiler, orada tekrar test yapıldı, hpv varmış, siğil gibi oluyor sanırım. Sonra yaktılar. Sonrasında evlat sahibi bile oldu. Korkmayın, kanser olsa tedaviye başlardı, bu testler kanser ihtimalini önceden görebilmek için yapılıyor. Ama siz yine de bir şekilde çare bulup daha donanımlı bir hastaneye gidin, test sonuçlarınızı götürüp konuyu netleştirin. Ne ise durum ilerlemeden çözümüne başlansın. Gönlünüzü ferah tutun