Benm de ogluk 16bucuk aylik. 1haftadr aksi, öfkeli, istedgi olmaynca elindekini yere atiyor, agliyor, aglayarak istedklerni yaptrmaya calisyor. Balkona bile cikarsam evin icine sokmak icn yarim saat ugrasyrm agliyor evin icne girince bile aglamaya devam. Ben de bu aralar 2yas sendromuna girdi mi giriyor diyrm