Hanımlar merhaba ben yeni katıldım aranıza. 2 aylık bir bebeğim var. Gündüzleri taş çatlasa 15 dk uyuyor. Gece de emerken uyurdu ama 2 gündür emerken memeyi çekiştiriyor. Anne sütüyle besliyorum kilosu iyi diye mama vermedik. Ama uyumadıkça emmek istiyor. Ya ağlıyor ya da memede duruyor. Ama hiç uyumuyor nerdeyse. Doktora karnı aç mı kalıyor acaba dedim kilosu iyi aç değil dedi. Ne yapacağımı şaşırdım. Var mı öneriniz ?