LeylaEren aynısı bizdede var kızım 10 aylık ve arada yapıyor, hayır kızım yapma iyi değil falan deyip ağzına ufaktan elimle patpat vurur gibi yapıyorum oda hayır deyince niye dediğimi anlasın diye sanki anlıyor bırakıyor tabi aklına gelince yine yapıyor bende pes etmiyor yine hayır deyip elimi ağzına dokunduruyorum işe yarıyor inşAllah bırakır tamamen bende çok sinir oluyorum hem zarar verir diye de korkuyorum aynı şekilde sizin gibi