Peyker19 Merhaba arkadaslar. Kızım 16 aylık göz kontrolleri yapildı bir problem yok dedi dr. Ama kızım mama içerken sag gozu sulaniyor sadece mama icerken neden olur bilen var mi??
eylulnisa_20 Peyker19 burnunu sık sık temizleyin, bana içerken agizi kapalı burnundan nefes alıyor o yüzden tıkalı olunca yaşatıyor, çapak problemi var mı
Peyker19 eylulnisa_20 capak problemi yok goz yasi kanal tikanikligi icin dr goturdum oyle bir problem yokmus
eylulnisa_20 Peyker19 rica ederim bol bol temizleyin , burnu suyu sıkıp aspiratör ile çekin benim kızımın öyle düzeldi bize capakta vardı üstelik tıkalı olduğu için yaşamıyordu yasarinca çapaga neden oluyordu
Peyker19 Annesininvebabasininaskimira eylulnisa_20 kizinizin surekli mi sulaniyordu yoksa sivi bir seyler icerken mi acaba