Cinarrr dgntgb 3bycuk aylıkken oturtmaya başladım yassı bir şekilde çünkü durmuyordu oturmak istiyordu bizim doktor 5. Ayda günlük bir dk iki dj oturtmaya basla demişti halbuki 🥴
emreaysel dgntgb benim bebeğim daha 3 aylık oturmak istiyor. Ben mümkün mertebe oturtturmamaya çalışıyorum ama kendini oturur pozisyona getirmeye çalışıyor bu da çok zor . Ayağa kaldırmayınca çığlığı basıyor. Oturtturmayınca ağlıyor. Napıcam bilmiyorum
Rapunzels Ikrazumra19 çook erken değil mi? Bize doktorumuz 5. Ayda günde sadece max. 20 dakika destekli oturtmamızı söyledi. 6. Ayla birlikte de oturur duruma geldik🙏🏼
Aley_ Önceki aylarında oturmak istiyordu ama 5.ayında 10 15 dk kadar oturtuyordum. 6.ayda tamamen oturur pozisyona getirdik, 7.ayda da kendi oturmaya başladı.